Strony

piątek, 12 maja 2017

Informacja! :)


Kochani! <3
 Z wyjazdu wróciłam już w nocy z soboty na niedzielę.
Jestem w Polsce, ale wybaczcie - miałam masę roboty odnośnie stajni, wyjazdu do USA, nadrobienia na uczelnię i wiele innych dupereli. Ogólnie dalej jestem zawalona trochę robotą, bo niedługo już zdaję przyspieszoną sesję, a jak wiecie w czerwcu lecę już do Stanów.
Przypominam więc, że strona będzie zawieszona do końca września niestety w tym czasie bo za oceanem na bank nie będę mieć czasu + lecę tam po przygodę, a nie pisanie opowiadania na kompie.
Rozdział nowy już zaczęłam, powinnam na dniach go skończyć i wstawić,
jednak piszę tutaj jako informacja, abyście nie myśleli, że albo mnie coś zjadło na stopa w tej Albanii, albo że co gorsza rzuciłam/zapomniałam o blogu.
Jestem i piszę, musicie mi wybaczyć tylko brak ogarnięcia :D
Tak mam tylko w Polsce chyba xD
Zaciekawionych moją przygodą (a była serio szalona xD) zapraszam do linku poniżej, gdzie jest adres mojego bloga podróżniczego. 
Na dniach też może uda mi się napisać tam już pierwszą część relacji z majówki autostopowej wraz z zdjęciami i filmikami z mojej nowej GoPro. 
Znajdziecie też info odnośnie programu Work&Travel USA na jaki niedługo wybywam.
Chętnie udzielę info!
Tymczasem uciekam, 
Do zobaczenia niedługo w kolejnym rozdziale!:) <3

Gdzieś tam w drodze do Albanii :D

~~~~~
"Jedyną niemożliwą podróżą jest ta, 
której nie zacząłeś!"


1 komentarz:

  1. Czekam na relacje z majówki i kolejny rozdział opo.
    Pozdrawiam i weny <3

    OdpowiedzUsuń